dostawa w krakowie
Moje Konto  |  Zawartość koszyka  |  Zamawiam   
Kategorie
Wyszukiwanie zaawansowane
Promocje sklep zoologiczny
ZOLUX Smycz luksusowa MacLeather 15mm czarna
ZOLUX Smycz luksusowa MacLeather 15mm czarna
28,00
26,60
[więcej...]
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

 Wybierz interesujący Cię temat pytań:



Formy płatności, faktury VAT, ceny produktów

  1. W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w Internetowym Sklepie Zoologicznym Kącik Pupila?
  2. Gdzie mogę znalezć numer konta, na które mam przelać należność.
  3. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zakupiony towar, gdzie mam zgłosić chęć jej otrzymania?
  4. Czy podane na stronie ceny są aktualne i zawierają podatek ?

 

1. W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w Internetowym Sklepie Zoologicznym Kącik Pupila?
Jako formę płatności można wybrać płatność przelewem lub płatne przy odbiorze paczki - "za pobraniem".
Wybierając płatność "za pobraniem" - płaci się kurierowi lub na poczcie przy odbiorze towaru. Do tej formy płatności doliczana jest odpowiednia kwota.
Wybierając płatność przelewem, należy przelać całą kwotę na nr konta podany w mailu. Jako tytuł przelewu należy podać nr zamówienia. Taki rodzaj płatności jest bardzo wygodny szczególnie przy dużych kwotach. Paczka jest kompletowana już po złożeniu zamówienia, a wysłana nie wcześniej niż pieniądze wpłyną na nasze konto. Wpływy są sprawdzane kilkakrotnie w ciągu dnia.
Więcej informacji o kosztach dostawy znajdziesz tutaj.


2. Gdzie mogę znalezć numer konta, na które mam przelać należność.
Informacje o numerze konta wysyłane są przez nas w mailu. Mail z numerem konta i numerem zamówienia wysyłany jest automatycznie po poprawnym złożeniu zamówienia. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto a zamówienie zostanie skompletowane.


3. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zakupiony towar, gdzie mam zgłosić chęć jej otrzymania?
Tak. Aby uzyskać fakturę VAT należy podać nam dokładne dane firmy i w uwagach podczas składania zamówienia poinformować nas, że mamy wystawić fakture na zamówione produkty.


4. Czy podane na stronie ceny są aktualne i zawierają podatek ?
Ceny podane na naszych stronach zawierają podatek VAT. Cena przy produkcie jest ceną zakupu. Ceny mogą ulec zmianie tylko wtedy, gdy nasi partnerzy handlowi dostarczą nam nowy towar w nowej cenie. Po złożeniu zamówienia drogą internetową otrzymasz towar w tej cenie, jaka była przy produkcie w chwili zakupu. Staramy się na naszych stronach internetowych proponować tak niskie ceny aby nie dało się znaleźć oferty tańszej i bardziej konkurencyjnej.
Nie jeteśmy hurtownią dzięki czemu nie zawyżamy cen i nie tworzymy sztucznych rabatów.


 
<

Wróć do listy pytań w temacie
Wróć do listy tematów



Czas realizacji zamówienia, dostępność produktów, dostawa

  1. W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar i jakie są koszty wysyłki?
  2. Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
  3. Czy można osobiście odebrać towar lub dokonać zakupu?
  4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
  5. Kiedy i w jaki sposób można zwrócić zamówiony towar?
  6. Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
  7. Skąd będę wiedział, kiedy otrzymam przesyłkę?
  8. Co oznaczają statusy mojego zamówienia?
  9. Czy muszę najpierw założyć konto w Państwa sklepie, aby dokonać zakupów?
  10. Chcę anulować zamówienie lub coś w nim zmienić, jak to zrobić?


1. W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar i jakie są koszty wysyłki?
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej lub własnym transportem. Transport Internetowego Sklepu Zoologicznego Kącik Pupila odbywa się na terenie tzw. "miast partnerskich" (wykaz miast partnerskich znajduje się tutaj). Aby nasz serwisant mógł dostarczyć towar do miasta partnerskiego należy zamówić towar na odpowiednią kwotę, która zaczyna się już od 49zł.
Towar można także odebrać osobiście w naszym punkcie odbioru osobistego: w Trzebini przy ul. sw. Stanisława 19 (dokładna mapka dojazdu znajduje się tutaj). Przed odbiorem towaru należy upewnić się, że paczka została skompletowana.
Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu. Zamówienia powyżej zł wysyłane są na nasz koszt.


2. Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
Sklep Kącik Pupila nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy. Jeżeli w sposób szczególny zależy Ci na takim rozwiązaniu to prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej (numery do oddziałów DPD znajdziesz tutaj). W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail, w którym podajemy numer listu przewozowego przesyłki.


3. Czy można osobiście odebrać towar lub dokonać zakupu?
Jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż naszych produktów odbywa się w głównej mierze poprzez naszą stronę internetową. Towar można odebrać osobiście w naszym punkcie po wcześniejszym ustaleniu terminu/skompletowania paczki w Trzebini lub Krakowie. W punkcie odbioru NIE prowadzimy sprzedaży artykułów zoologicznych.


4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Termin otrzymania paczki = czas realizacji + czas dostawy
Czas realizacji oznacza, liczbę dni roboczych, w ciągu których produkt zostanie przygotowany do wysyłki z naszego magazynu.
Czas dostawy zależny jest od wybranego spedytora: w przypadku Poczty Polskiej są to 1-3 dni robocze, w przypadku firmy kurierskiej jest to najczęściej następny dzień roboczy po wyjściu paczki z magazynu.
W przypadku płatności przelewem, powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Zdarza się, że produkt jest chwilowo niedostępny zarówno u nas, jak i u naszych partnerów handlowych. W takiej sytuacji Klient jest informowany o braku produktu w ciągu 24 godzin. Wówczas indywidualnie szukamy najdogodniejszego rozwiązania.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt. Produkty niezbędne takie jak karma, nie należy zamawiać na "ostatnią chwile".


5. Kiedy i w jaki sposób można zwrócić zamówiony towar?
Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań, to zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko, jeśli produkt nie był używany, a produkt nie został w żaden sposób uszkodzony. Produkt należy odesłać na własny koszt dowolną firmą kurierską w oryginalnym opakowaniu, które również nie może być zniszczone. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu oraz pismo informujące nas, że odstępują Państwo od umowy zakupu oraz numer rachunku bankowego, na jaki mają zostać zwrócone pieniądze.


6. Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie od nadawcy do odbiorcy. Można natomiast w obecności kuriera dokonać otwarcia paczki, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności, sporządzany jest przez kuriera protokół rozbieżności, będący podstawą późniejszej reklamacji.


7. Skąd będę wiedział kiedy otrzymam przesyłkę?
Informacja o wyjściu paczki z naszego magazynu zostanie przesłana w e-mailu. Po otrzymaniu takiego e-maila należy spodziewać się dostawy następnego dnia roboczego w przypadku firmy kurierskiej, w przypadku Poczty Polskiej, jest to zazwyczaj 1-3 dni roboczych.


8. Co oznaczają statusy mojego zamówienia?
Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas pierwszy mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia. W tym mailu znajdziesz ważne informacje takie jak: nr konta (w przypadku płatności przelewem), nr zamówienia, kwota do zapłaty. Wówczas Twój pierwszy status to "zamówienie przyjęte". Jeśli nie otrzymałeś od nas żadnego maila - skontaktuj się z nami. Pamiętaj aby nie wykonywać przelewu jeśli nie otrzymasz maila z numerem zamówienia.
"W trakcie realizacji" oznacza, że zaczynamy kompletować Twoje zamówienie.
Informacja "gotowe do odbioru" oznacza, że wybrałeś odbiór osobisty w naszym punkcie i można paczke odebrać.
"Skompletowane" informuje, że paczka czeka na odbiór przez kuriera, Poczte Polską lub oczekujemy na Twój przelew - odpowiedni komentarz znajdziesz w mailu przy statusie zamówienia.
Status "wysłano" informuje, że przesyłka została do Ciebie nadana i należy jej się spodziewać dnia następnego w rypadku firmy kurierskiej lub od 2 do 5 dni w przypadku Poczty Polskiej.
"Dostarczono", taką informację otrzymasz, gdy wiemy, że przesyłka została przez Ciebie odebrana.


9. Czy muszę najpierw założyć konto w Państwa sklepie aby dokonać zakupów?
Jeśli z jakichkolwiek powodów nie możesz złożyć zamówienia przez nasz sklep internetowy, możesz zrobić to telefonicznie (aktualne dane do kontaktu znajdziesz tutaj).
Należy jednak pamiętać, że te zamówienie nie zostanie zapisane w naszej bazie, przez co nie będziesz mógł skorzystać z takich opcji jak: podgląd historii zamówień, nie będziesz informowany o nowościach czy w końcu nie będzie Ci naliczany rabat z programu lojalnościowego.
Aby móc kupować w naszym sklepie korzystając z niektórych opcji należy się zarejestrować i założyć swoje konto. Można to zrobić przed dokonaniem zakupów naciskając na link "Zarejestruj się" na stronie głównej lub podczas składania zamówienia. Po dodaniu wybranego produktu do koszyka i kliknięciu na przycisk "Złóż zamówienie", otworzy się strona, na której również można dokonać rejestracji. Rejestracja polega na podaniu swojego adresu e-mail, na który będziemy wysyłać informacje o zamówieniach oraz, po wyrażeniu zgody, również informacje o promocjach, nowościach itp. Po podaniu adresu e-mail należy podać dowolnie wybrane hasło, które należy powtórzyć dwa razy dla pewności, że nie nastąpiła pomyłka przy jego wpisywaniu. Podany adres e-mail oraz hasło będą służyć do logowania się na naszą stronę w celu sprawdzenia historii zakupów.


10. Chcę anulować zamówienie lub coś w nim zmienić, jak to zrobić?
Anulowanie oraz wszelkie zmiany w zamówieniach odbywają się za pośrednictwem pracowników sklepu. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, powołując się na numer zamówienia.


Wróć do listy pytań w temacie
Wróć do listy tematów



Kącik Pupila. Sklep dla miłośników Zwierząt
www.kacikpupila.pl
ul. św. Stanisława 19
32-540 Trzebinia
Kontynuuj
Zaloguj się
Adres E-mail:
Hasło: (nie pamiętasz?)
logowanie
Kontakt
Tel.: 662 957 903

Email:
kacikpupila@gmail.com
Informacje
Płatności
Wysyłka i Zwroty
Program Lojalnościowy
Bezpieczeństwo
Kontakt
Sitemap
Nowości sklep zoologiczny
LUNDERLAND  Kollagen - hydrolizat naturalnego kolagenu, suplement diety na stawy, 100g
LUNDERLAND Kollagen - hydrolizat naturalnego kolagenu, suplement diety na stawy, 100g
26,00
[więcej ...]
Recenzje sklep zoologiczny
TRIXIE Worki na psie odchody 4x20szt /2332
Niestety jakość bardzo się pogorszyła. Po serii, w której mi ..
2 z 5 Gwiazdek!
[więcej...]
Zaufanie
Opinie

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zapoznaj się z polityką cookies.