dostawa w krakowie
Moje Konto  |  Zawartość koszyka  |  Zamawiam   
Kategorie
Wyszukiwanie zaawansowane
Promocje sklep zoologiczny
ZOLUX Smycz luksusowa MacLeather 15mm czarna
ZOLUX Smycz luksusowa MacLeather 15mm czarna
28,00
26,60
[więcej...]
Dostawa i realizacja zamówień
Dostawa i realizacja zamówień
Dostawa w całej Polsce

  • Przesyłki w każdy zakątek Polski wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Poczty Polskiej
  • Koszt: 0zł, czyli całkowicie gratis dla zamówień powyżej 349zł, przy wpłacie na konto, waga do 30kg - Termin: Darmowa dostawa kurierska
  • Kurier lub Poczta Polska - to Twoja opcja dostawy
  • Koszt: dla zamówień poniżej 349zł:
Cennik wysyłki zamówienia: Kurier DPD
Kwota zamówienia (zł)
Waga zamówienia (kg)
Forma płatności
Koszt wysyłki
powyżej 349zł
0-30kg
przelew/karta płatnicza
GRATIS!
powyżej 349zł
0-30kg
gotówka przy odbiorze
5zł
250zł - 349zł
0-30kg
przelew/karta płatnicza
5zł
250zł - 349zł
0-30kg
gotówka przy odbiorze
10zł
199zł - 250zł
0-30kg
przelew/karta płatnicza
10zł
199zł - 250zł
0-30kg
gotówka przy odbiorze
16zł
10zł - 199zł
0-30kg
przelew/karta płatnicza
15zł
10zł - 199zł
0-30kg
gotówka przy odbiorze
20zł
*waga całego zamówienia większa niż 30kg będzie przeliczana analogicznie do cennika.

Cennik wysyłki zamówienia: Poczta Polska - PRIORYTET
Waga zamówienia (kg)
Koszt wysyłki (przelew/karta płatnicza)
Pobranie
0-0,5kg
12zł
+5zł
0,5-1kg
13zł
+5zł
1-2kg
14,50zł
+5zł
2-5kg
16zł
+5zł
powyżej 5kg
tylko kurier
+5zł

Dostawa w Krakowie

  • Do miasta Kraków dowozimy towar już od 99zł bez względu na wagę. Towar dowozimy przynajmniej 3 razy w tygodniu. Zobacz zasięg dostaw w Krakowie - tutaj.
  • Koszt: 5zł, bez względu na formę płatności. Powyżej 349zł - dostawa całkowicie gratis
  • Firmowa dostawa do Krakowa - to Twoja opcja dostawy
  • Potrzebujesz więcej informacji na temat dostawy do Krakowa? Kliknij tutaj


Odbiór osobisty

  • Produkty zakupione w naszym sklepie internetowym możesz odebrać w Krakowie przy ul. Kapelanka 15 .
    Odbiór mozliwy jest po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru - tzn. po skompletowaniu przez nas Twojego zamówienia, otrzymasz drogą mailową informację o gotowości zamówienia do odbioru.Zobacz na mapie gdzie możesz odbrać towar.
  • Koszt: 0zł, bez względu na formę płatności
  • Odbiór osobisty - to Twoja opcja dostawy

CZAS REALIZACJI


Czas realizacji zamówienia = czas skompletowania zamówienia (w 96% przypadkach są to max 2 dni robocze) + czas dostawy
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.

Jeśli dany produkt nie jest dostępny w naszym magazynie, jak również nie jest dostępny u dystrybutora, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć, wówczas Klient jest informowany o zaistniałej sytuacji.

PAKOWANIE



Jednym z naszych głównych założeń jest dbałość o Klienta od złożenia przez niego zamówienia do samego dostarczenia przesyłki.
W przeciwieństwie do wielu innych konkurencyjnych firm, nasz towar jest starannie pakowany do kartonowego pudełka tak, aby zawartość nie uległa zniszczeniu. Kupując u nas macie Państwo pewność solidnej przesyłki - koniec z dziurawymi workami!


UWAGI OGÓLNE


  • Produkty objęte promocją nie są naliczane do kwoty składającej się na darmową dostawę (chyba, że w opisie produktu jest inna informacja).
  • Nie wysyłamy towarów mogących ulec łatwemu uszkodzeniu (akwaria)odbiór osobisty lub dowóz na terenie Krakowa
  • Każdy Klient jest powiadamiany mailowo o wysłaniu przesyłki w dniu, w którym przesyłka trafia na Pocztę lub jest odbierana od kuriera. W przypadku przesyłek kurierskich wiadomość mailowa zawiera także numer listu przewozowego. Los przesyłki kurierskiej można monitorować na stronie DPD Polska
  • Paczki nadawane przez Pocztę Polską wysyłamy tylko w wersji priorytetowej (za wyborem paczki priorytetowej przemawia mała różnica w cenie, duża w czasie realizacji).
  • Wszystkie zdjęcia produktów mogą różnić się kolorami, dlatego jeśli kolor ma być bliski temu jak na zdjęciu prosimy o zaznaczenie tego w uwagach.
  • Każdy Klient jest powiadamiany mailem o wysłaniu przesyłki w dniu, w którym przesyłka trafia na pocztę lub jest odbierana od kuriera. Wiadomość mailowa zawiera także numer listu przewozowaego.

    REKLAMACJE


    Procedura rozpatrywania reklamacji


    1. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556?- 556? Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:
    • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna,
    • żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
    2. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres Sprzedawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe DOGART Marta Wolska, ul. Kapelanka 15, 30 - 347 Kraków, telefonicznie pod numerem: 662 957 903 lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres: kacikpupila@gmail.com

    3. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji tj.: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

    4. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

    5. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe DOGART Marta Wolska, ul. Kapelanka 15, 30 - 347 Kraków.

    Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń


    1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:
    • zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozwiązanie sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej,
    • złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów znajduje się wykaz stałych polubownych sądów konsumenckich,
    • skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów,
    • skorzystać z pomocy prawnej świadczonej przez organizacje pozarządowe takiej jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 lub drogą elektroniczną: porady@dlakonsumentow.pl
    2. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług.

    Kliknij, aby pobrać formularz reklamacji.
  • Kontynuuj
    Zaloguj się
    Adres E-mail:
    Hasło: (nie pamiętasz?)
    logowanie
    Kontakt
    Tel.: 662 957 903

    Email:
    kacikpupila@gmail.com
    Informacje
    Płatności
    Wysyłka i Zwroty
    Program Lojalnościowy
    Bezpieczeństwo
    Kontakt
    Sitemap
    Nowości sklep zoologiczny
    VERSELE LAGA Rat Nature pokarm dla szczura 750g
    VERSELE LAGA Rat Nature pokarm dla szczura 750g
    19,50
    [więcej ...]
    Recenzje sklep zoologiczny
    PEDIGREE DentaStix dla psa od 10kg, 77g
    Produkt uzupełniający dietę psa. Fajny jako rodzaj przysmaku ..
    5 z 5 Gwiazdek!
    [więcej...]
    Zaufanie
    Opinie

    Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
    Zapoznaj się z polityką cookies.